2010-04-01 17:29 Sprudlande känsla i svanken

Svejs Larsa!
Trevligt att möta dig en sådan här fin dag. Jag tycker verkligen att du är en underbar person, du är så full av liv och kompetens! Nu blev du väl glad, din spjuver?

Idag har jag åkt till Peru och tittat på kycklingar som hoppar rep. HAHA, lurad!! April, april din urdumma sill-jävel! Dem hoppade inte alls rep, de paddlade kajak.

Min att-göra-lista för dagen:
1. Ge dig ett Dagens Läte
2. Passera en ful tant på gatan och säga, med vän röst, "O, du äcklige mullvadsgris"
3. Komponera ännu en cool rappvisa
4. Trycka i mig 43 ägg (helst löskokta, det är så kul när det hänger äggslamsor från gommen)
5. Dansa till "O, helga natt"
6. Kapitulera och läsa en kokbok

Jag börjar så smått med punkt 1. Dagens Läte blir Live forever med Magnus Carlsson, (jag störtgillar videon, kan inte slita mig ifrån den).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0