2010-04-03 11:21 Yllekläder

Hej... igen Lars!

Nu när jag valsat runt i mina gula yllekläder i sisådär 45 minuter så känner jag att påsken är här, tro det eller ej, men jag, attackbebis.blogg.se, har fått känsla för något som inte rör sig. Förut har jag bara kännt medkänsla om det handlat om levande varelser så som semlor och hattar. Men idag känner jag med Påsken! Det känns underbart faktiskt!

Nu ska jag sortera alla mina gem i färgskalor, det är tufft att vara på topp och det krävs en del ansträngning. Sedan ska jag kasta målade ägg på soptunnor i stan, tycker att lite färg kan göra gott. Sedan ska jag dela ut Påskteckningar till okända, medan jag sjunger låten jag pratade om i tidigare inlägg.

Ikväll blir det dock att varva ner och ta det lungt för en stund, vi alla behöver ju lite omtanke och kärlek. Då tänker jag låta mig äta löskokta ägg i badrummet, kan livet bli bättre? Jag tror inte det faktiskt.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu till något som berör min djupt i hjärteroten, RÄDDA BAGARNA!!



Okej efter detta långa inlägg måste jag gå och slicka lite NaCl (Natriumklorid för er som inte vet vad det är förnågot)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0