2010-04-05 16:28 Laxpytt

Goddagens Larsa!
Jag är verkligen en fartens människa. Tänka sig, jag har idag lyckats genomföra allt på min lista!! Visserligen tog det lite tid att hitta den där tuschpennan, men när jag gått in till grannen (samma granne vars brevlåda sedan blev nerklottrad) och snott en blev det mycket lättare. Och inte nog med det, jag har dessutom byggt en ko-holk! Jag fick liksom en snilleblixt och tänkte "Varför finns det inga ko-holkar när det finns dussintals fågelholkar?". Så nu väntar jag bara på en kossa.

Dagens Läte: 'O Sole Mio - Luciano Pavarotti (ganska pampigt och fisförnämnt) 

Vet du vad jag sen (efter min absoluta och relevanta snilleblixt) kom på? Jo, jag kom underfund med att jag inte uppdaterat dig om läget med Hjalmar och Indigo på flera dagar. De mår fint. För att gottgöra dem för mitt oacceptabla och relativa svek tillägnar jag dem nu en fortsättning på min hittils miserabla rappvisa.

Kan karotter inte sväva? (OH YEAH)
Minns din farmor allt om krisen? (TVI FÄ)
Patrik är revisor (OOOHA)
Jag har strumpeband i örat (PO-FLA)
Men det betyder inget (YÄYÄ)
För du har väl funnit kandelabern? (*VALFRITT BALLT LJUD*)

               
                                       
Karott (anknyter till rappversen)

Kommentarer
Postat av: Angelica

oki;)

2010-04-05 @ 20:30:47
URL: http://angeliqaw.blogg.se/
Postat av: Angelica

tack detsamma:)

2010-04-05 @ 22:07:10
URL: http://angeliqaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0