2010-04-06 11:17 Maträd är inget verb

Lars! Jag har gjort en upptäckt, och som du vet gör jag inga upptäckter utan att berätta för dig om dem sedan. Jag menar, lite skoj ska du väl ha i livet ändå.
Upptäckten:
För trehundratjugo sekunder sedan stirrade jag ut genom fönstret i jakt på en tionde våtservett (hade bara 9 i kylen). Dock uppenbarade det sig ingen sliskig pappersbit, nej det som istället föll i mitt synfång var ÄNNU EN FÅGELHOLK. Den var perfekt tillsågad, med ett tak som stack ut ungefär 1,5 cm. Bottnen var liksom luddig och på ena sidan satt det en skev pinne. Jag tror allvarligt talat att dessa skapelser snart kommer ta över jorden. Jag är rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0