2010-04-09 09:16 Arg som ett kobås

Morgon, Lars? Har du hört talas om det förut?!? Skulle inte tro det!

Idag är jag arg och irriterad. Skulle kunna kränga en snigel! Jag har försökt ringa till Djur Magazinet hela natten utan att få svar!

Det började såhär:
När jag igår kväll gick och lade mig så började ju Hjalmar tjata, han tjatar inte bara om fisk och popcorn, utan han maler om allt. Jag blev mycket frustrerad och trött och började packa boxen för att kunna åka till Djur Magazinet och lämna tillbaka honom. Jag hade en burk med Hjalmars mat som jag tänkte slänga med i boxen och tänkte ringa och fråga om det var okej. Och vid telefonen har jag suttit och ringt, ringt, och ringt. Helt otroligt svårt att få tag på dem. Jag bestämde mig tidigare för att behålla Hjalmar, ingen är värd honom mer än vad jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0