2010-04-09 10:33 Massbefolkningsmetoden lockar Peter till grönbete

TJO LARS!

Mitt vredesutbrott har gått över i självbeundran och tacksamhet för livet. Jag är cool, fräsig och så långt ifrån en spefågel man kan komma. För att fira denna underbara upptäckt tänkte jag dra en sväng runt kvarteret på min kickbike, samtidigt som jag viftar med den myanmariska flaggan och ropar lite lustigheter ut över grannskapet. Rätt skoj. Jag är mer än nöjd.

                                              
                                                    Riktigt fin cayennepeppar


Kommentarer
Postat av: Freddie

det kan ju vara bra :)

2010-04-09 @ 15:28:25
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0