2010-04-14 17:25 Rårörda lingon

Dag Lars!

Smöret smakade förträffligt, dock lite träigt, men det är väl sådana smällar man får ta, antar jag. Här och nu sitter jag och tippar på vad som händer runt om i världen och hur mina medmänniskor har det (= hoppas att de har det förjävligt). På en gammal bokrygg skriver jag sedan upp alla saer jag kommit fram till. Så här ser det i skrivande stund:
1. Patrik i Uganda löser korsord bakom stötande kanelstång
2. Lillemor lipar, mesig som hon är (jag förmodar att hon är i Libanon)
3. En flörtkula rullar nerför en gul penna i en katedral i Palma

Ja, allt det där låter rätt trist. HAHA, tji fick ni som sitter där och storbölar vid alla de sorters kryddor! Nu tänkte jag fjärta på Indigo lite, för att se hur han reagerar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0