2010-04-22 14:33 Medwurst är löjtnantens trogne följeslagare

HEJ DIN USLA SKATA!
Det var verkligen ett tag sedan vi umgicks så här. Det var nästan ett helt dygn, faktiskt. Mina slingor sitter kvar (till skillnad från allt annat hår) och jag mår prima. Denna dag har gått åt till att göra allt det här fantastiska:
1. Gå upp och borsta tånaglarna rena från finska pinnar
2. Leta reda på min käpphäst och ta några varv runt kvarteret iförd rutigt förkläde
3. Slicka på lårväggen för att se om jag kunde finna några lönngångar
4. Pärla en fotlänk av gamla avokado-skal och koka den varsamt
5. Lita på att Indigo och Hjalmar inte skulle hitta på något kjyfs (nytt, fränt ord som betyder ungefär "likgiltig"
6. Slopa det förtroendet och kasta sig in i deras galna värld full av tandläkare och pistmaskiner

TJOHEJ så länge, Lars-flars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0