2010-04-27 20:48 Stol

Hej, Lars!

I morse när jag precis tassat ner till köket för att dricka min morgon juice upptäckte jag något fruktansvärt, min GodMorgon apelsinjuice hade transformerats till en Bravo äpplevindruvsjuice, måttligt roligt. Jag blev så förvånad att jag kastades baklänges och slog huvudet i en spik. Som ni förstår är jag en människa som inte kan leva utan att plannera och jag behöver faktiskt veta alla förändringar i förväg. Så det så!

Nu ska jag gå och fundera ut hur jag ska kunna undvika den nya, röda juicen som har hamnat i kylskåpet. Det kommer bli en tuff match. Jag måste smita ner nu i natt när allt är mörkt (så jag slipper se juicen) och hämta all mat som jag kommer behöva för dagen. Sedan ska jag placera alla mjölkpaket i sängen och kyla min kropp med allt som går att äta.

Dikt av attackbebis.blogg.se
Dagen ska sjunga som sniglarna gör.
Ingen får roligt, men blommorna får.
Alla ska sitta på stolar.
Vem vet om det regnar?
Kan man få en glasstrut?
Alla hundar promenerar glatt.
Ingen får komma mig nära.
Fågeln ler med näbben.
Jag speglar mig i kastrullen.


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE THYBERG

vadå?

2010-04-27 @ 21:36:03
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0