2010-02-02 18:22 Nivea

Hej Lars! Idag tänkte jag bjuda på något alldeles säreget fantastiskt, nämligen en personlig frågestund. Jag tänker i detta inlägg svara på frågor som på sista tiden har strömmat in på min mail. Den där mackapären är för övrigt lite svår att förstå sig på, vad betyder till exempel "Inbox"? Jag tror att det kan vara något på engelska, men har inte hittat någon översättare än... Nåja, det är bäst att strunta i sådant man inte känner till. Här kommer en lista med urval av alla frågor jag har fått.



1. Namn? - Jag vill inte utelämna mig på internet


2. Exakt ålder? - Jag föredrar att se på mig själv som en karaktär i Narnia (där tiden står still)


3. Var bor du? - Ganska nära ett garage


4. Bor tillsammans med? - Jag vill inte utelämna mig på internet (vill känna trygghet)


5. Husdjur? - Två guldfiskar


6. Färg på ditt hus? - Vet inte (är färgblind)


7. När är du född? - Den nionde oktober


8. Klass? - Medel- / Underklass


9. Vilket år tar du studenten? - Jag har aldrig någonsin tänkt den tanken


10. Något jobb? - Målare verkar skoj


11. Vad ska du göra ikväll? -  Limma med mitt limstift


13. Duschat idag? - Nej (föredrar det naturliga)


14. Kramat någon idag av motsatt kön? - Nej


15. Pussat någon idag? - Jag tror inte det (är emot kroppskontakt)


16. Vad har du ätit? - Chokladmousse för det mesta


17. Dagens klädsel? - Jag har inte iakttagit mig själv idag


19. Dagens sötnosar? - Indigo och Hjalmar


20. Dagens roligaste? - När jag åt vetemjöl


21. Har du många vänner? - Jag brukar inte räkna dem



Hoppas att ni är nöjda med svaren. Jag för min del känner mig (som oftast) mycket nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0