2010-02-08 20:15 Laktos

Hej Lars!
Jag har bestämt mig för att inte ge dig kompensation för Dagens Läte ännu. Det får bli lite senare. Det gick bra att äta ärtor. Det brukar det alltid göra efter sisådär 14 timmars sömn. Jag upptäckte dessutom hur man kunde piffa till ärtorna lite (inte för att det behövs, men jag kände för att vara oförutsägbar). Och om du Larsa misstycker över min nya vana så kan du ge blanka trasan i att bry dig om vad jag gör på dagarna. Då kan du lika gärna sitta och knapra majs utan mitt underbara sällskap. Fast det skulle du väl inte stå ut med, så det är lika bra att jag är snäll och berättar för dig om mitt påhitt.

Jag (i sällskap av Hjalmar, Indigo och Det Heliga Jaget) hittade idag på en finurlig sak. Vi upptäckte att om man äter ärtor och vill få sig ett gott skratt kan man tillsätta en klutt (ungefär 27 cm i diameter) chokladmousse. Då ser det ut som en smaskig lunch, men när man sedan tar sig en tugga börjar man råflabba. Det smakar nämligen förfärligt. Haha, ibland (oftast) är det underbart att vara som jag, påhittig och nyckfull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0