2010-02-18 21:12 Morsk och nyskapande

Godkväll Lars.
Idag har jag, förutom drömt mig in i en katts värld, även ägnat mig åt lite handtvätt. Jag kände, någon gång vid 4-snåret, att min brandgula och cerisrosa joggingdress (med några få detaljer av mintgrönt) behövde få sig en omgång i bubblorna. Visserligen använder jag den sällan (bara den 16 maj varje år, men det är ju självklart). Jag tycker helt enkelt om att stirra på den och sedan snusa in min näsa i dess mintgröna partier. Som sagt, så kände jag att den behvövde tvättas, så jag tappade helt enkelt upp ett bad och kastade i lite bikarbonat (för bubblandets skull), och sedan slängde jag i min dress och hoppade själv i. Sedan simmade jag omkring en stund och dressen följde efter mig, så det blev riktigt lustigt när jag for omkring som en galning med en anfallande dress tätt efter mig. Efter detta lilla avbrott i mina rutiner kände jag mig riktigt morsk, och inte lite nyskapande. Sådant fint gör mig nöjd.

                                                       Nedan: Mobil telefon 


                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0