2010-02-19 18:43 Minestronesoppa

Lars!
Jag skulle uppskatta om du gav mig en ärlig bedömning av min dikt. Det skulle hjälpa mig att må ännu primare. Jag har förresten kommit på en väldigt rolig sak idag. Att jag utan minsta ansträngning kan säga "Papiller äro de mest lynniga varelser näst efter kentaurer" 17 ggr i rad! Detta är ganska otroligt, då jag för ett år sedan bara klarade av 16 upprepningar. Detta tyder på ofelbar förbättring. Nästa 19:e februari ska jag klara 18 gånger.

Förresten har jag varit utomhus idag. Jag tog på mig min anorak och gick, helt sonika ut i vädret. (Jag nämner inte väderleken, då din sinnesstämning kommer att förbättras radikalt om du får fantisera ihop ett väder själv). I alla fall så kastade jag mig i något mjukt och vitt som låg på uppfarten. Sedan låg jag där i 3 timmar och spelade död daggmask varje gång någon gick förbi.

Hoppas din dag blir oändligt fulländad, Lars, det är du värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0