2010-02-20 10:17 Jag hyser agg!

Jaha, då var det morgon igen. Jag känner mig inget vidare munter idag, vet inte varför. Jag har sovit bra, det gör jag alltid när jag varit utomhus i flera timmar. Benen och händerna hade ingen känsel och då sover man ju ännu bättre. Jag inser att jag måste ha storslagna planer för att återigen känna mig nöjd som en filbunke.

Jag slog upp ett tält i mitt rum. Det gick bra trots hålen som jag nu får leva med på golvet (jag kan ha roliga småsaker där sen). När tältet väl var uppe så gick jag in och började göra upp dagens planer. Jag gjorde den här listan:
1. Gå ut och införskaffa godsaker
2. Gå in och äta

När jag tagit på mig min galondress så insåg jag att inga av mina planer skulle fungera. Jag hade blivit insöad! Dörren gick inte att få upp, hur mycket jag än skrek åt den.
1. Gå ut och införskaffa godsaker
2. Gå in och äta

Jag hyser agg mot den här dagen, förstå! Nu har jag fått ändra planerna igen, jag återkommer kanske med dem senare, det beror på vilket humor jag är på då!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0