2010-02-20 10:57 Mintpastill

Hej igen!
Nu känner jag mig aningen bättre, eftersom jag ägnat senaste halvtimmen åt att blåsa på snön utanför min dörr med en hårtork. Jag öppnade helt enkelt fönstret, sträckte ut en hårtork och blåste. Så nu har nästan all snö smält, vilket betyder att jag enkelt och utan problem kan öppna dörren och kliva ut i vädret för att inhandla lite smått och gått. Vilken tur att jag är en driftig person.

Idag blir Dagens Läte inget annat än Jill Johnson - It´s A Heartache


Ser du Lars, att jag busat lite och länkat hela texten? HAHA, jag är ganska underhållande, må jag säga. 
    
                      

                                                KAPLASTAVAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0