2010-01-10 17:41 Förklaringens minut har kommit till slut

Käre Lars!
Jag vet att du är grabben hela dan, och att du sitter som på nålar och bara väntar på att ett nytt inlägg från mig ska komma. Därför är jag också medveten om att du läst mitt förra inlägg, och att du nu undrar över mitt obefintliga tvivel över val av låt. Men jag ska inte hålla dig på sträckbänken länge till.

Idag vaknade jag i vanlig ordning och satte på Hej Det Är Nic..Klick på min bandspelare. Jag tittade till Hjalmar och Indigo för att se om de hade det mer än förträffligt i bunken (som förövrigt fortfarande luktar hjorthornssalt efter förra gången jag bakade, men jag tror att de gillar det starkt). Efter att jag inspekterat deras levnadssätt i ca 14 sekunder såg jag hur de sakta började simma i åttor kring varandra, i takt till musiken! Som ni säkert förstår så kan mina fiskar alltså dansa. De hittar på nya steg hela tiden, och jag tänkte ägna dagen åt att vara ögonvittne till detta fantastiska skådespel. Dansande fiskar gör mig harmonisk och nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0