2010-01-11 17:50 Jag är ett med naturen

Oj, Lars, nu inser jag hur mycket jag har gjort under dagen. Ända sedan klockan tre ha allt (nästan allt) gått i ett, livet leker och just nu är det på bushumör. Ja du kan aldrig gissa hur mycket jag har hunnit med. Jag har städat hela bokhyllan med 20 böcker, lärt mig dansa jenka, hängt upp en tavla på ingen mindre än Robert Gustavsson och framför allt så har jag hunnit med att se ett helt avsnitt av "Mitt i naturen". Programmet var dock inspelat, men man slutar aldrig att inspireras utav ekorrarnas underliga liv. Jag vill inte uttala mig om hur mycket jag faktiskt gillar ekorrar, så jag avslutar här.

Dagens läte: When a man loves a woman - Percy Sledge





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0