2010-01-14 16:05 Välbehållen

Idag är ännu en bra och lyckad dag. Hitills har jag hunnit med många spännande och roliga saker, som jag nu kommer att delge dig. Jag började dagen med att vässa mina nyaste färgpennor. Det var lärorikt och utvecklande. Det tog cirka en timme att vässa hela satsen. Jag är nöjd med min prioritering, eftersom jag nu har kvar mitt andra alternativ att se fram emot. När jag var klar med vässningen tog jag det bara lugnt ett tag. När jag kände mig tillräckligt utvilad åt jag lunch. Idag blev det chokladmousse. Jag känner mig nöjd. Mätt och glad satte jag sedan av mot tvättstugan. Där stod jag en stund och tittade ut genom fönstret. Det hade bildats en ny vattenpöl under natten. Den var blank. När jag var klar med mina sysslor satte jag mig här för att avlägga rapport. Som du förstår har det varit en krävande dag med flera intressanta händelser. Nu ska jag planera inför kvällen. Tänkte gå och lägga mig tidigt.




En hatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0