2010-01-15 18:47 Stressad

Nu är jag här, Lars. Jag har inte hunnit blogga någontong idag, eftersom jag har haft ännu en hektisk tolvtimmarsperiod. Morgonen började som sagt med att jag sorterade mina färpennor efter luktordning. Det var extra komplicerat just idag. Jag bestämde mig nämligen för att inte bara sortera en sats pennor, utan alla 14 färgskalor i ett svep. Detta var som du förstår en mycket krävande syssla och tog som väntat större delen av förmiddagen. Efter lunchen (idag blev det chokladmousse!) kände jag mig trött. Jag tyckte det verkade lämpligt att rå om mig själv lite. Så det är alltså vad jag har gjort nu på eftermiddagen. Jag planerar att också fortsätta med det under större delen av kvällen. Jag känner mig nöjd. Eventuellt gör jag ett avbrott för att titta på "Hjälp, jag kan inte sluta fisa". Det är en sevärd dokumentär som jag spelade in i somras. Jag rekommenderar den varmt. Självklart kommer dagens läte att dyka upp så småningom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0