2010-01-16 16:56 Trasero

Chokladmoussen satt fint, och nu har jag nästan glömt den obefintliga oljan. En annan sak jag har glömt är vad  ordet ovan betyder. Jag fann en lapp under Hjalmar och Indigos bunke med detta fantastiska ord på. Jag tror att det är ett hemligt meddelande. Glömska gör mig nöjd.

Dagen till ära hade jag tänkt att begrunda resultatet i Lets Dance på djupet. Det är en utav de sysselsättningar jag gillar mest, eftersom man känner sig så betydelsefull när man sitter och funderar. Jag drar på smilbanden bara av tanken.

Imorgon är det god tid för en lista, om jag får säga det själv. Men först ska jag sova en natt (om det går vägen utan den fabulösa oljan, vill säga). Ibland beundras jag av min uppfinningsrikedom. 

Nöjd.

 En lanterna
    En lanterna


Kommentarer
Postat av: Knutte

Fin lanterna!

2010-01-16 @ 16:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0