2010-01-18 20:09 Oslagbar

Nu sitter jag här och känner mig inte lika nöjd som innan. Smaken av blomjord släppte ganska fort, men aromen av äldre herre var svårare att bli av med. Jag känner fortfarande en besk smak i gommen. Detta gör mig missnöjd. Ja, Larsa det är sant. Jag är missnöjd. Jag vet inte om det finns något som kan göra mig nöjd igen. Men jag kanske skulle prova att låsa in mig i badrummet och bara vara.

Nu är jag nöjd. När jag varit i badrummet i 13, 7 minuter slängde jag en blick på handfatet, och gissa vad? Där simmade Indigo fridfullt omkring! Det gjorde mig nöjd. Nu är Indigo tillbaka, och jag slipper att bara ha Hjalmar att umgås med. De två tillsammans är en sådan trevlig kombination.

Jag gav Indigo och Hjalmar varsin klick jordgubbsmousse för att se hur de reagerade. Det första jag såg var hur Hjalmar simmade i en åtta, vilket jag är säker på betyder " Horribel smak av äldre herre". Indigo smakade inte ens, utan gav upp efter ett doftprov och simmade därifrån med äcklade simtag. Detta för mig och de tu simmande ännu närmare varandra. Jag känner mig nöjd.

                

                           Kapten Lunnegård




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0