2010-01-21 16:51 Jag är underbarare än någonsin

Hej Lars!

Jag stod just framför hallspegeln och försökte (än en gång) gestalta västhäxan när jag kom till en mycket användbar insikt. Jag är en utav de mest underbara människorna på vår jord. För inte verka för skrytsam och egotrippad tänkte jag att jag kunde dela med mig av de fantastiska egenskaper jag innehar på ett softisikerat sätt, nämligen på listviset.

1. Jag är otroligt bra på att rita kentaurer (det är nästan så att jag själv förbluffas av min skicklighet)
2. Jag har väldigt bra hand med mina fiskar, Indigo och Hjalmar
3. Jag kan konsten att rå om mig själv, det är jag mycket duktig på
4. Jag tror att jag är världsbäst på att leta fram försvunna saker (igår lyckades jag finna min kära lavalampa)
5. Jag är älskvärd till tusen
6. Jag behandlar dig, Larsa, med respekt trots att jag är så överlägsen dig på allt jag tar mig för
7. Jag har oerhört bra känsla för betydelsefulla TV-program, och är dessutom fabulös på att se dem
8. Jag vet var gränsen går, och har aldrig överskridit den
9. Jag kan det mesta om allt, och är finurlig på att klura ut underbara Dagens Läte
10.Jag är nöjd

Larsa, ta det lungt! Du kommer att få avnjuta Dagens Läte tids nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0