2010-01-22 17:00 Totalperfekt

Larsa!
Detta är ett problem. Jag lyckades (duktig som jag är) hålla mig ifrån att både äta smulor och rulla runt på golvet, men silverskedarna kunde jag inte avstå ifrån. Trots min starka vilja (fast om man tänker efter så var nog inte viljan så stark, jag älskar ju att slicka på silverskedar). Dem låg så fint i lådan och såg så inbjudande ut. SNÄLLA HJÄLP MIG AVSTÅ FRÅN DESSA LÄCKERHETER!!!

Förresten så tror jag att jag såg en flodhäst i går kväll. Jag såg den när jag öppnade kylskåpet för att äta min nattamat (chokladmousse). Den var ceris-rosa och lite luden. Fast det kan ha varit min favorit-strumpa som jag lagt i kylskåpsdörren för avkylning.

Idag har jag mest lullat runt och fixat med mina dagliga sysslor. Bl.a. har jag spelat skuggteater för Indigo och Hjalmar (de gillade det till tusen, fast dom blev lite rädda när jag gestaltade västhäxan). Jag är otroligt bra på skuggteater.

Dagens läte blir en trevlig och njutningsvärd melodi; Leva Livet - Lill-Babs

Jag känner mig nöjd med denna bedrift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0