2010-01-23 18:13 Matspjälkning

Käre Lars!

Idag är ett mycket positivt datum. Det mesta har gått min väg (förutom försvinnandet av flodhästen). Osten och chokladmoussen satt som en smäck och nu har jag planerat hur jag ska gå till väga för att få mig en glimt av flodhästen ikväll. Jag har tänkt mig det hela så här:

1. En välbehövlig och varierande middag bestående av chokladmousse (kanske att jag smälter lite ost över)
2. Limning av fina harmonika-plancher på vägg (det kan locka fram flodhästen, som säkerligen har samma intresse som jag)
3. Utspridning av smulor (jag har tagit fram mina special-smulor som jag älskar att smaska på och helst sparar till speciella tillfällen, men sedan jag kommit på att hela mitt liv är underbart och alla tillfällen speciella och perfekta äter jag dem hela tiden)
4. Torr-simning (om du inte förstår vad som menas med det, Lars, då är du dummare än jag först trodde)
5. Ta sig en lur (det enda jag ska tänka på är att inte somna bakom pinnstolen idag igen, jag kommer förmodligen välja en bättre plats, under sängen, förnuftig som jag är)

Resten är ju ganska självklart. Nu ska jag ägna mig åt lite huvudräkning och sedan tänkte jag spela Miss Decibel på harmonika (den är otroligt knepig, men med mina talanger klarar man det mesta).

 Fräsig häftapparat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0