2010-01-24 10:44 Galtahopp

Godmorgon Lars.

Jag känner mig inte så nöjd som jag gjorde igårkväll. Anledningen är att det inte kom någon flodhäst igår heller. Eller, rättare sagt, så kom det en, men jag skrämde bort den. Jag låg som sagt under min säng och läste "Allt för hemmet" och smaskade fikon i väntan på flodhästen. Det blev en ganska lång väntan, och jag låg och läste en väldigt spännande artikel om schäslonger. Jag blev så ivrig att läsa vidare att jag inte tänkte på att vara knäpp-tyst. Jag vände snabbt (för snabbt) sida, och det prasslade oerhört. Vilken flodhäst skulle inte skrämmas iväg av ett sådant fruktansvärt prassel? Jag blev så rädd att jag skrämt bort den att jag satte ett fikon i halsen och började hosta som en vilde. Nu är allt mitt förtroende för "Allt för hemmet" borta.

Trots detta missöde så är det faktiskt en positiv dag idag. Alla smulor var borta, vilket tyder på att en flodhäst var hos mig igårkväll. Detta gör mig nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0