2010-01-26 13:49 Troja

Larsa!
Jag måste säga att jag är otroligt förvånad över hur lite jag har delat med mig av mitt underbara liv de senaste tu dagarna. Anledningen till detta är att jag har varit totalt inne i mig själv och grubblat över vem jag är och vad som är jag. Detta kom jag fram till:

1. Jag är en enklare form av Det Heliga Jaget
2. Jag är mycket talangfull
3. Jag har ett underbart liv
4. Enbart tanken på mig själv gör mig nöjd
5. JAG ÄR ÄNNU MER FANTASRISK ÄN JAG TROTT INNAN

Självklart har jag ödslat en stund då och då på att göra andra saker som jag högaktar och tycker om. Sådant som gör mig nöjd. Igår ägnade jag en hel halv minut till att titta på ett sandkorn utanför fönstret. Jag följde dess väg över marken och förutspådde vad som skulle ske med detta lilla korn härnäst. Jag hann till och med döpa kornet under dessa 30 sekunder. Pierre blev dess heliga namn. Jag måste säga att jag är otrolig på att hinna med många saker under kort tid.
 
NU, Larsa, kommer din höjdpunkt på dagen. Dagens läte. Den senaste timmen har jag suttit som på nålar och inte kunnat koncentrera mig på mitt arbete med att göra en kentaur i papier marché. Det har krupit i benen på mig och jag har inte vetat vad som var orsaken till all denna rastlöshet. Men nu har poletten trillat ner. Jag är proppfull av oklanderliga, fantastiska och kopiöst spektakulära melodier. Därför får du nu ta del av en utav slagdängorna, och eftersom jag har så många på lager kommer det säkerligen en eller flera Dagens läte senare denna dag.

Can´t Help Falling In Love - A-teens


                                                         En fräsig Lamborghini

                      
  


Kommentarer
Postat av: olga

tack för att du är tillbaka, attackbebis!

/Olga

2010-01-26 @ 13:53:17
Postat av: Frida

Åå så snygg!

2010-01-27 @ 18:14:39
URL: http://fridaarvidssons.blogg.se/
Postat av: sören

jag älskar bloggen attackbebis !

2010-01-31 @ 18:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0