2010-01-28 16:42 Socker

Hej Lars. Jag känner mig färdig att redogöra för ännu en av mina högst intressanta dagar. Idag har jag dock inte gjort så ofantligt mycket som jag gjorde igår, utan har ägnat största delen av dagen åt att ta igen mig. Jag har hört att om man är så bra som jag är så bör man ägna minst ett par timmar om dagen åt att rå om sig själv. Detta har jag anammat helt och fullt och ligger faktiskt lite över den rekommenderade tidskvoten. Det gör mig nöjd, glad och rent ut sagt belåten. Snart ska jag äta glass. Jag längtar självklart. Innan jag går och öppnar skåpet av glädje (i folkmun känt som frysen) tänkte jag dela med mig av min proffesionella åsikt. Alltså, här kommer dagens läte: Banankontakt - Electric Banana Band




En mås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0