2010-01-29 18:23 Grön

Halli hallå Larsa. Idag känner jag inte någon riktig lust att berätta någonting, men eftersom jag är en så givmild och osjälvisk människa så tänker jag berätta om min dag i alla fall. Det började med att jag steg upp och gjorde morgongymnastik. Det var givande och jag kände mig redo för frukost. Jag kommer inte ihåg vad jag åt, men det var mättande. Jag var inte hungrig på två timmar. När jag hade ätit lunch (idag blev det chokladmousse!) bestämde jag mig för att syssla med saker som jag gillar och tycker om, alltså saker som gör mig glad och nöjd. Här kommer en lista på vad jag hittade på:

1. Klippte alla mina tumnaglar (jag sparade de andra till ikväll)
2. Filosoferade
3. Tog det lugnt
4. Funderade
5. Gjorde en smet
6. Åt upp smeten

Nu vet du vad jag har hängivit mig åt denna dag. Dagens läte kommer självklart att dyka upp inom en snar framtid. Simma lugnt, nu ska jag titta till Indigo (jag ignorerar Hjalmar bara för att jävlas).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0