2010-01-31 11:45 Jag mår magnifikt

Som du säkert förstår Lars, så kommer jag att få en mycket knepig dag. Det blir svårt att överträffa nattens händelser. Men jag funderar starkt på att sitta och filosofera i mitt lila hörnskåp. Det är sådant som gör mig nöjd. Sedan kan jag ju alltid ta med mig en eller två silverskedar, för där inne ser ju varken Indigo eller den andre (vad han nu heter) mig. Så där kan jag sitta och njuta av silversmaken utan att bli störd. En ganska bra planering för dagen, om jag får säga det själv.  Nu ska jag ta mig en matbit (jag tror att det får bli chokladmousse, det var ett tag sedan nu).

Förresten så tänker jag glädja dig Lars med ännu en hemlighetsfull upplevelse. Jag är generös idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0