2010-01-12 19:56 Förvirring

Larsa.
Nu är jag så trött att jag ser kiwi-ätande kentaurer på fönsterbläcket. Eller vänta, det är nog de jag målade med nyvässade färgpennor förrförra torsdagen.

Påtal om färgpennor så hände något otroligt idag. I vanliga fall brukar jag aldrig klara av att hålla mig vaken genom hela Vem Vet Mest?, men idag var det så spännande att jag lyckades hålla mina ben på golvet genom hela programmet. Jag känner mig nöjd.

Men det är något som gör mig smått förkrossad och orolig. Vem Vet Mest? lämnar inte bara efter sig nöjda känslor. Reidar Carlsson. Jag tror att det säger allt. Jag trodde på dig programmet igenom, och jag är säker på att du skulle klarat av att svara på vad sångarprinsen Gustavs slott i Askersund heter, men så kom den lömske Seppo och tog hem hela kalaset. Men man ska ju som sagt inte gråta över flydda tider, och nu ska jag planera min morgondag innan jag somnar. Jag tror att jag ska sortera mina luktsuddgummin under morgondagen (fast inte det opålitliga som väckte mig ur min sömn, jag har inte riktigt släppt dess svek). Sortering av luktsuddgummin gör mig harmonisk och trygg. Jag känner mig nöjd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0