2010-01-14 20:20 Mitt harmoniska jag

Hej Larsa!

Nu undrar du förmodligen hur min kväll blev. Den blev precis som jag tänkt, och jag känner mig nöjdare än jag gjort på flera minuter. Jag känner mig nöjd med min nöjdhet.

Generation Fett var ovanligt bra idag. Jag har alltid haft en förkärlek till aborrar, och idag handlade halva programmet om dessa varelser. Det var också väldigt spännande när programmets ledare spanade på hökar. Dessutom fick man se tre gamar. De verkar vara trevliga. Men jag föredrar ändå Indigo och Hjalmar. När jag såg delen med aborrarna drog jag på smilbanden. Generation fett är verkligen kopiöst duktiga på att imitera Mitt I Naturen. Det gör mig nöjd. 

 Imorgon hade jag tänkt att jag skulle fortsätta med mina färgpennor. Nu när dem är vässade och klara tänkte jag att jag kunde skämma bort de små liven lite och sortera dem i luktordning. Om jag känner mig själv rätt kommer jag att slå mitt förra rekord. Då sorterade jag pennorna på 3h och 27 minuter. Jag är väldigt bra på att sortera färgpennor i luktordning, så jag kommer garanterat att slå mitt rekord. Men om jag inte gör det blir det en överraskning, och överraskningar är alltid trevligt. Av sådana blir man nöjd.

Jag sväller snart över av nöjdhet. Eller, stryk det sista. En människa kan aldrig få en överdos av nöjdhet. Det är smått omöjligt.

Gokväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0