2010-01-08 17:52 Sol, vind och vatten

Larsa!

Jag måste få skriva av mig. Jag känner mig frustrerad och kränkt till max! Jag satt och sov i godan ro och drömde mig in i kentaurernas värld när plötsligt ett utav de luktsuddgummin som du ska få (om du löser min kluriga rebus, vill säga) föll ner från sin piedestal! Jag vaknade självklart och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vill få suddgummit att förstå att man inte bara faller ner sådär hux flux, men samtidigt vill jag inte såra dess stolthet. Jag känner mig splittrad och inte alls nöjd.

Jag tror det är bäst att jag varvar ner med lite omställning av klockan. Jag satt en dag i november (jag tror att det var en torsdag) och ställde om klockan för att se i vilken tidszon jag kände mig mest harmonisk. I slutet stod det mellan Sudan och Förenade Arabemiraten. Du, Lars,  vet ju vem segraren blev, men orsaken tänker jag inte tala om. Lite spänning och nagelbitning måste du ju tåla. (Fast jag rekommenderar inte bitning av naglar, eftersom de då blir så korta att hela finessen med att klippa dem försvinner).

        
                                                             Boven i dramat
                                                           


Kommentarer
Postat av: <3

Du är bäst, attackbebis!

2010-01-09 @ 11:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0