2010-07-14 11:48 Ovälkommen post är inte välkommet

Godmorgon din usling!
Idag är jag mäkta arg. Hela världen verkar ha nåt emot mig, ingen vill skänka en hungrig varelse lite föda och mina tår är på upphällningen. Till råga på allt elände är det nån jävel som envisas med att skicka linser till mig! Vareviga dag kommer det ett stort, otympligt och fult paket i brevlådan, fullt med linser! Jag vill inte ha några linser. Alla dessa LINSER gör att jag känner mig sårad, sårad på djupet. Jag funderar på att avreagera mig på en brödbit.

                                                         
                                            Skitsaker man får på posten. Äckliga är de också.




Kommentarer
Postat av: Alicia

Sv: Va?

2010-07-14 @ 15:28:59
URL: http://breakingmoon.blogg.se/
Postat av: sara

hahahahah sårar? -.- jag är fullt övertygad om att du DRIVER MED MEJ, och skriver det till massa din förbannade idiot. Hon alicia ovanför mej har svarat på din blogg " Va? " och jag tror att det är du som har sagt till henne med om att vi nu skickar linser. Asså, vilket roligt liv du har ;ss sluta anklaga folk för saker som vi inte gör !!!!!

2010-07-14 @ 19:35:18
URL: http://saols.blogg.se/
Postat av: sara

sv: MEN FÖR FAN! Jag gör inte det! Det är la något virus eller någonting på min blogg, jag skickar inte några jävla linser till dej! Jag gör det inte med mening isf! Jag lovar det är inte jag som gör det! Det är verkligen inte med mening. Sluta få damp, tro mej ist. Eller kontakta någon som startade upp en blogg!! Snälla tro mej ?? Snälla fatta, det är jättejobbigt när du anklagar mej saker som jag inte gör. Varför kan du inte bara tro mej?

2010-07-14 @ 20:52:07
URL: http://saols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0