2010-07-18 13:16 När fick vagnen hjul?

Hoj Lars!
Just nu sitter jag med vindruvor mellan tårna och funderar så det knakar i knäskålen. Det är en fråga som dök upp i min skalle när jag satt och rullade stortårna. När jag var mitt uppe i det 36:e varvet såg jag att mina tår såg läskigt mycket ut som vagnhjul, och då kom frågan som även är rubrik upp. När fick vagnen hjul egentligen? Jag har frågat varenda vettiga människa jag känner, men ingen kan komma med ett trovärdigt svar. Hjalle försäkrade att det var år 109 f. Kr. och fick ivriga påhejningar av Indigo, men eftersom jag inte litar en sekund på deras tidsuppfattning spottade jag lite i skålen och gav dem fingret. Bert har inte svarat på mitt mejl, och han svarar inte när jag ringer heller, så jag får lita på mig själv. Jag är ju faktiskt otroligt pålitlig. Så, nu har jag fastställt detta: vagnen fick hjul för tre år sedan (eller möjligtvis år 1799).

Kommentarer
Postat av: Nathalie :p

varför skriver du alltid typ "hej Lars" alla i hela sverige kan ju läsa det här??? Inte bara den där "Lars" ??!! J **** haha

2010-07-20 @ 00:52:08
URL: http://funki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0