2010-07-20 10:52 Rippel

Godmorgon Lars, gamle fiskepöjk!

Den här förmiddagen har jag spenderat genom att sitta i hörnet av min säng, begravd i hundfiltar och frenetiskt lukta på mina fingertoppar. Alla luktade olika, godast doftade långfingret på högerhanden. Det luktade äggula, och därför har jag döpt det till Rippel. Rippel har födelsedag i morgon, så resten av dagen kommer gå åt till att finna en duglig present. Tippar på att det kommer att bli en leopardmössa.

                                          
                     (för den känsliga läsaren så kan jag förklara att det är TEBLAD på bilden)

Kommentarer
Postat av: funkiisarna//ica!!<3

Eeeeeh.... Jag blir inte kallad för mataffär utan icaaah? Eru trög eller? (Dum fråga) Jag känner inte änns dej så sluta kommentera min blogg!! :@ O jo du har ju visst skrivit det där? Vem f*n skulle annars ha skrivit den kommentaren och sen länkat till din så kallade blogg!? Hälsa Lars från mig!

2010-07-20 @ 10:58:38
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: lars

hejhej på dej // lars

2010-07-20 @ 12:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0