2010-07-24 14:24 Smitvarning

Tjosan Larsa!

Idag spelar jag harpa för glatta livet och tänker på Sören i Aqua. När jag tänker efter är han faktiskt en ganska hederlig kyf. Men ingen slår ju mig, HAHA! Jag är så jävla bra så att jag nästan lipar! Nåväl, nu tänker jag delge dig mina planer för resten av dagen. Till en början ska jag bara rå om mig själv, det var ju ett tag sedan nu, och lite senare tänker jag titta ut genom fönstret, man vet ju aldrig vad man kan finna rakt framför näsan! När det blir mörkt ska jag vila, för att vid tolvslaget hälla korv stroganoff ibadrumsbrunnen. Det blir nog veckans höjdpunkt.





Jeans


Kommentarer
Postat av: m a t i ld a

hallihallå. är allt bra med dig? :)

2010-07-25 @ 11:40:31
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0