2010-07-26 19:18 Rikligt med nojor

Goddag Lars!
Min lilla tur runt kvarteret blev inget annat än en mardröm av rang. Så fort jag fått påsen över huvudet och intalat mig att jag skulle få ha det lite skoj för en gångs skull kommer självklart grannens terrier springandes och sliter påsen ifrån mig!!! Visst kunde jag gått in och hämtat en annan påse, men det var ju DEN specifika påsen jag ville ha. Annars kunde äventyret lika gärna vara. Jävla hundjävel. 

                                                      
                                                        Karamelliserad frukt (jag vet att detta kan anses kränkande vi vissa kretsar, men det ger jag blanka fasen i)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0