2010-03-09 19: 24 Katastrof

Lars!
Jag vet inte riktigt vad som har tagit åt mig den senaste veckan. Det är som att jag tappat lusten för precis allt (tyvärr även inklusive att dela med mig av mina erfarenheter till dig). Ja, det enda jag tycker om är att äta, så det är ungefär det jag sysslar med under dagarna. Jag går upp någon gång vid 9 eller 12, jag äter en rejäl frukost, jag tar med mig lite föda till tvättstugan, äter där, går till badrummet och uträttar mina behov och efter det fortsätter jag att äta tills jag kommer i matkoma, och måste lägga mig ner. Då somnar jag, sedan fortskrider denna procedur nästa dag. Detta har hållt på i ca 4 dagar nu, och min mat börjar tryta i skafferiet. Igår fick jag till och med (mot min vilja) ta kontakt med en utav mina grannar för att lösa detta problem. Denne någon (av manligt kön) hade precis varit och handlat på Tempo när jag smet fram och skrek: "Å milda makter, det kommer en grunka med vingar från ditt tak!!!!!!" (detta för att distrahera vederbörande medans jag roffade åt mig dennes matkassar och sprang). Matkasse-mannen såg rätt snopen ut, men det är ju inte så konstigt, det är inte varje dag det kommer vingbeprydda grunkor från taket. I alla fall, så försvann jag in under strykbrädan och öppnade förväntansfullt påsarna. KATASTROF. Den vedervärdiga mannen hade bara handlat nyttigt!!!! Där var blomkål, lingon, bulgur och oliver. Men, hungrig som jag var fick jag helt enkelt trycka in allt i käften och sluka det. Jag hade ju inte så mycket val. Jag planerar ännu en räd i morgon, hoppas på socker i mängder (gärna lite fett också).  Jag tror det kommer att gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0