2010-03-11 07:29 Godmorgon

Lars!
Du kommer inte att tro det är sant!! För 7 minuter sedan hände exakt samma sak som hände igår vid den här tiden. Jag låg och sov, nöjd och glad över att ha klarat gårdagens räd, och plötsligt började det mullra sådär i magtrakten igen. Visserligen sa det inte "fjong", eftersom jag beslutat att lägga av med pyjamasbyxor och annat fånigt, men ljudet var i alla fall tillräckligt högljutt för att väcka mig. Detta börjar bli ett verkligt problem. Som tur var gick det att lösa idag, då jag igårkväll ställt en halv spättekaka, en rulle mintchoklad och en bunke kakdeg vid sängen i förebyggande syfte. Nu tänkte jag, mätt och belåten, sussa lite till på täcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0