2010-03-15 17:39 Matlust

Hej hopp Lars
Som du säkert vet så käkade jag korv igår. Denna korv var något så fantastiskt så jag kan bara inte förklara min glädje. Den smakade saftigt, mustigt och underbart. Det var den bästa korv jag någonsin förtärt, och jag var stum i tre kvart efter upplevelsen. Dessutom upptäckte jag, efter en tripp till Pressbyråns hemsida, att de nu döpt om vissa av sina butiker till Korvbyrån. Sådan kreativitet tyder på en underbar framtid. Tyvärr var korven jag tidigare nämde den enda ur gårdagens räd, och kassarna som medföljde var helvita, så jag har svårt att identifiera butiken.

Just nu funderar jag på att tatuera en kentaur (en flygande sådan) på min ankel med tuschpenna. Jag tror det kan bli succé.

Dagens läte: Fin överraskning till dig, Lars

                            
                                 FINT OCH ANVÄNDBART REDSKAP VID MÄTNING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0