2010-03-19 19:10 Prästen är väl ingen parvel?

Tjena Lars! (Ny fräck hälsningsfras) Jag har de senaste timmarna börjat känna mig lite spjuveraktig, och tänker därför dela mina tankar med dig. Här är en lista på vad jag har ägnat eftermiddagen åt:

1. Målat glasvaser (på tvättmaskinen såklart)
2. Kört indianhopp i farstun
3. Tuggat på fem plektrum (det röda var godast)
4. Slickat på en femtioöring (man får passa på innan de försvinner för gott)
5. Smakat på silverglitter
6. Klippt naglarna

Jag känner mig nöjd och glad, och vill dessutom passa på att utse dagens läte: Du får inte - Sonja Alden




Glas


Kommentarer
Postat av: Peter

Jag avundas dig och ditt liv, attackbebis!!

2010-03-19 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0