2010-03-20 11:32 DaGen G

Yo, Lars! (fruktansvärt cool hälsningsfras)

Idag är DaGen G, en dag jag väntat på länge. För den som inte är insatt kan detta låte lite besynnerligt, men jag ska förklara för dig, Larsa. Det är så här (det är ganska simpelt egentligen) att när man målat 36 glasvaser så infaller DaGen G. G:t i denna dag står för "Galopp". Man ska alltså ställa upp sina 36 vaser på rad i vardagsrummet och galoppera mellan, över och gärna under dem i ca 7 timmar. Sedan har man gjort sig väl förtjänt av ett diplom och en middag i form av chokladmousse. Detta ska bli oerhört trevligt, och jag är så spänd att det kryper i hela kroppen på mig. 
                      
                       HÄST (dock staty, eftersom jag anser att hästar egentligen inte finns)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0