2010-03-25 17:50 Mutant

Min dag i listformat:
1. lunkade fram och tillbaka framför hallspegeln
2. vaknade på hallgolvet (ganska chokerande när jag somnade i diskhon)
3. gjorde min dagliga morgonritual (hemlig, men ack så bra)
4. gratulerade mig själv på våffeldagen
5. lunchade i köket (bönröra)
6. sprack upp i ett fånleende som varade i 33 minuter (tog tiden, är förmodligen rekord)
7. struntade i att borsta tänderna
8. målade en leguan på den oanvända tandborsten
9. fånlog i 27 minuter
10. packeterade alla mina tärningar i presentaskar och placerade ut dem på oväntade ställen i det patrask jag lever i
11. fånlog lite till, nu för att jag just upptäckt hur smart och finurlig jag är
12. slickade köksgolvet, i hopp om att hitta rester från lunchen

Låter väl inte så pjåkigt, va? Ser fram emot att under morgondagen leta efter gömda paket i min boning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0