2010-03-30 14:14 Potatis är magens bästa vän

HAR DU SUTTIT SOM PÅ NÅLAR? (YO, YO!)
HAR DU LUGGAT DINA FÅLAR? (YÄ, YÄ)

(Liten rappvisa som jag precis komponerat)

Nu på eftermiddagen har jag sett hur länge jag kunde sitta i en och samma ställning utan att röra mig över huvud taget.
Ställning 1 (sitta i soffan med höger ben rakt ut och huvudet bakåtkastat med ena armen runt valfri häl): 23 min
Ställning 2 (sitta under sängen med båda benen runt huvudet): 17 min
Ställning 3 (sitta på köksbordet med ena låret tryckt mor vänster kind): 3 min 
Angående den till synligt misslyckade punkt 3, så hade jag klarat det mycket längre om jag inte skrattat som en vild trana. Det var fruktansvärt roligt att sitta i ovannämnd ställning, det var alltså bland det skojjigaste jag någonsin gjort! Jag kunde inte hålla tillbaka flabbet, och det är otroligt svårt att sitta stilla när man guppar upp och ner av glädje. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0