2010-03-04 17:09 Förbryllad

Lars!
Jag måste få be om ursäkt. Jag vet inte var jag varit de senaste tu dagarna, de har varit helt blanka. Jag förstår att du saknat mig något fruktansvärt ohyggligt (det har jag också gjort), så jag tänker gottgöra dig med ett fint och seriöst inlägg. För sju timmar sedan vaknade jag av att jag satt i lotusställning på min kudde och rabblade finska oregelbundna verb. Det är ju i och för sig inget konstigt med det, men det något underliga är att jag tills detta verb-ögonblick inte minns någonting sedan det att jag somnade med min kokosnöt i famnen i måndags kväll. Jag har några funderingar och hypoteser om jag kan ha tagit mig för under dessa två dagar:
1. Sovit
2. Varit på dansmässa i Karlskoga
3. Mediterat till ljudet av kokande kikärtor (jag fann en kastrull färdigkokta sådana på spisen när jag tog mig ner till köket för en munsbit eller två)
4. Passerat ett antal tomater och lagt dem i kristallglas (fast något sådant fantastiskt kan man ju tycka att jag borde ha noterat i mitt minne)

För att vara extra givmild tänker jag avslöja en sak. Jag, attackbebis, kommer att arrangera en tävling för dig, Lars! Mer än att det finns fina priser i potten säger jag inte. (Jag är lika kryptisk som vanligt, trots min oförklariga frånvaro).

Här kommer Dagens Läte(n) :
Idiot - Noll Disciplin (fint gäng från Melodifestivalen, dock är C Meltzer fortfarande min favorit)
Hem Till Gården - vinjettmelodi
Run To The Hills - Iron Maiden

                       
                                                                MOPS

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: inget illa menat.. rensade lite bland mina länkar för ett tag sen bara. Hade så himla många innan. Men du kan ta bort mig från din med om du vill, ditt val :)

2010-03-05 @ 19:05:34
URL: http://johanssonhannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0