2010-05-01 12:21 Nattliga äventyr

LARSA!!
Jag glömde ju att berätta om de äventyr jag fått uppleva under natten. Självklart ville jag testa mitt nya projekt (som för övrigt var en sugrörsdriven amfibiebil till Hjalmar och Indigo), och rätt tidpunkt för det tyckte jag var runt halv 2-snåret sådär. Jag satt alltså beredd med min coola och grýmma bil vid deras bunke och skulle just släppa ner den när Indigo gav mig den mest äcklade och hatfyllda blick jag någonsin fått! Det kan bero på att han ogillar min bil, men jag misstänker att det har något med min nya frisyr att göra. Han verkar inte gilla kala fläckar varvat med hårtestar. I alla fall blev jag så rädd att jag tappade hela skapelsen i deras förbannade bunke, och på grund av Indigos påstådda hat hade jag ingen lust att sticka ner tassen och hämta upp den igen. Så nu ligger den där och ruttnar.
Nu ska jag ta mig en smaskig rotselleri, så jag lugnar ner mig ett hekto.


Kommentarer
Postat av: b

att han bara vågar.

2010-05-03 @ 07:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0