2010-05-03 18:35 Minestronesoppa är inte att lita på!

HOJ HOJ, Larsa!
Vilken dag det har varit. Jag har varit så upptagen att jag helt glömt bort att påta lite i mina krokusar. Tusan. Dagen har sett ut på följande sätt:
1. Uppstigning med tuppen
2. Morgongymnastik bestående av karatesparkar mot fönstret
3. Pluttig frukost (tre lunchlådor med jasminris)
4. Kreativ timme (ny aktivitet jag har skaffat mig)
5. Grimastävling mot Hjalle (coolt smeknamn)
6. Vinst mot mes-Hjalle (rätt självklart)
7. Påstigning av buss
8. Planslöst åkande på buss i ca 3 h 49 min (sedan slängde den elaksinnade chauffören ut mig)
9. Storgråtning vid trottoarkant tills äcklig tant frågade om jag mådde bra
10. Kastning av fes (som jag bar på skallen som orientalisk prydnad) på äcklig tant
11. Gapskrattning varvat med höga sparkar
12. Nöjt skuttande hemåt igen (att möta groteska medmänniskor tar på krafterna)

Nu hade jag tänkt ägna en timme eller fem åt att glasera några kycklingklubbor.


 Den här fina bilden på lapskojs tíllägnar jag min hemliga beundrare. Varsågod! (förväntar mig högaktat "TACK, ÄLSKADE ATTACKBEBIS!!")


Kommentarer
Postat av: GEFAN I KISSIE

sluta hakkka på kiissie?! ,



och ska du äta spya eller din flintis?! :oooo

2010-05-03 @ 18:48:00
Postat av: b

va sjutton är det för något? Ska man äta det?

2010-05-03 @ 19:49:32
Postat av: attackbebis

Det är själva tanken, b!

2010-05-04 @ 18:12:54
URL: http://attackbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0