2010-05-04 07:27 Livet på en PimPim

Godmorgon, Lars!
Härligt med en ny dag! Underbara liv, härliga tillvaro!! (Uuääh, äckligt positivt och käckt, jag föredrar;)
Äntligen en ny dag när jag kan orsaka grannarna trubbel och osämja, tvi ha!!  För att poängtera min ofrivillga positivitet blir Gårdagens Läte Oh, Vilken Härlig Dag - Ted Gärdestad. Klämkäckt och fint. Dagens planer  får du inte reda på förrän de redan är avklarade, så det så! Sträckbänkshållande är trevligt. Nu ska jag ut och göra gatan till ett helvete att leva på. Jag känner mig nöjd. 

                                      click to zoom
                                                              Grotesk Emu

Kommentarer
Postat av: Bianca

AHAAHHAH Lik dig

2010-05-07 @ 21:29:33
URL: http://biancavanessahudgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0