2010-05-04 16:14 Bonde, eller James Bond?

Hejsan Lars!

Idag har jag grävt ur min näsa på allt från kråkor till snor. Jag tog sedan detta underbara och drog av det på köksfönstret. Det såg ganska fränt ut. Efter att jag betraktat mitt mäster verk på håll, tyckte jag bestämt att jag såg att mina snorlurkar på fönstret faktiskt bildade en stjärna. Så jag fyllde i stäck mellan alla kråkorna (så som man gjorde när man var liten, drog sträck mellan siffror)med en svart märkpenna. När jag sedan var klar med det så slickade jag på konturerna av stjärnan. Har någon annan än jag tänkt på att snorlurkar faktiskt smakar lite salt?

Efter det så gick jag hem till grannen och drog av överbliven päls från deras hund, hoppas inte att de såg mig! Sedan grävde jag upp en skata som jag grävde ner förra våren, nu ska jag göra en kollage av benresterna, det är sådant vi har våren till!

Nehe, nu kan jag inte underhålla dig mer, nu ska jag vässa knivar, så det så!

CIAO! (inte likt mig, men ack så bra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0