2010-05-05 21:45 Mia känner sig vimmelkantig och klaustrofobisk

HEJ LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARS! (smått hysterisk hälsningsfras)

Just nu är jag otroligt nöjd och glad. Jag hade nämligen tuggat på kasettband och friterat kalvsylta i lite mindre än fem minuter och tre sekunder när något fullkomligt underbart uppenbarade sig. Jag trodde knappt mina ögon när jag lät blicken svepa över mitt boende och det längst ut i högerknanten av mitt perfekta synfält fanns något som faktiskt är ännu mer fantastiskt än vaddmalskjolar (grå ska de vara). Du kommer inte tro dina ögon när du läser det här Lars, men JAG HAR FUNNIT MIN GULA SAX! Jag trodde den var förlorad för evigt, men vi har än en gång återförenats, jag och min trogna kompanjon. Vi har gjort mycket skoj och rackartyg tillsammans, för att endast nämna ett exempel kan jag dra upp den gången vi satt under ett restaurangbord en hel dag och gjorde fina mönster i fållen på ett otal skjortlar och andra tråkiga plagg. Det är sådant man bara får uppleva med en sann och äkta vän!

Dagens läte: Sanna vänner - Carola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0